Повернення та обмін
Повернення та обмін запчастин
Здійснюючи покупку, або замовлення в нашому інтернет магазині spparts.com.ua, Ви приймаєте наші умови продажу і гарантійні умови, викладені нижче.
Ми приймаємо заявки на повернення як дефектної запчастини, так і запчастини належної якості протягом встановленого законодавством терміну в 14 днів, з наступного дня, після покупки. Якщо Вас не влаштовує Ваша покупка, то у Вас є можливість протягом цього терміну повернути нам придбану Вами у нас запчастину, а ми, або замінимо запчастину на ту, яка Вас влаштує, або повернемо вам кошти.
Відразу хочемо відзначити, що кожну заявку ми розглядаємо індивідуально і завжди прагнемо допомогти нашим покупцям.
Згідно норм законодавства, запасні частини не мають гарантійного терміну експлуатації, тому що самі по собі самостійними готовими виробами не є і гарантійними талонами не комплектується.
Процедура повернення та обміну:
- Повідомте нам про причину повернення, на spp@spparts.com.ua, або будь-яким способом зі сторінки контактів.
- По приходу повернення ми перевіримо запчастину на відповідність гарантійним умовам, а також даним з Вашого замовлення.
- При дотриманні всіх умов повернення та обміну, ми за Вашим бажанням, або обміняємо запчастину на потрібну, або повернемо Вам кошти.
Повернути або обміняти запчастина на аналогічну можливо за умови:
- Запчастина має виробничий дефект - обмін або повне повернення коштів.
- Невірний підбір запчастини нами за Вашою заявкою - обмін або повне повернення коштів.
- Запчастина - належної якості, але Ви відмовляєтеся від неї зі своїх причин, або Ви невірно вибрали запчастину - часткова компенсація - за вирахуванням вартості пересилання в обидві сторони.
Запчастина обміну та поверненню не підлягає у разі:
- Якщо запчастина має явні сліди експлуатації, порушення товарного виду (подряпини, відколи й інші механічні пошкодження, порушена цілісність упаковки, відсутні захисні плівки, присутній видимий знос робочих поверхонь і т.і.).
- Якщо запчастина має сліди самостійного несертифікованого ремонту (запчастина виведена з ладу некваліфікованої установкою. Ремонт виробу повинен виконуватися сертифікованим працівником сервісного центру, який має дозвіл на заміну даної запасної частини від виробника техніки.)
- Якщо запчастина пошкоджена впливом навколишнього середовища (перепад напруги, рідина, комахи).
- Якщо запчастина належної якості була привезена під індивідуальне замовлення покупця і відповідає його замовлення і магазин не в змозі її продати без фінансових втрат. (Деталь не користується попитом в поточний період, і т.і.)
При отриманні замовлення на пошті, ДО ПРИЙНЯТТЯ посилки - перевіряйте його на комплектність, працездатність і відповідність Вашому замовленню. Обов'язково перевірте замовлення на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути в процесі перевезення. Після отримання замовлення в відділенні перевізника, претензії по пошкоджених механічно запчастинах і відсутності комплектації - не приймаються.
Ми Завжди йдемо назустріч нашим клієнтам і разом з ними знаходимо вихід з нестандартних ситуацій - просто зв'яжіться з нами зручним способом зі сторінки контактів!